We gaan graag met je in gesprek en zoeken samen naar een oplossing.
Wil of kun je de klacht niet direct met ons bespreken? Of wil je onafhankelijke ondersteuning? Dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Dit is een externe organisatie waar we bij zijn aangesloten om je te helpen met klachten over onze zorg.
Wanneer je je klacht hebt ingediend, kijkt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden om in behandeling genomen te worden en welke procedure erbij past. Als er informatie mist of onduidelijk is, nemen zij contact met je op om alles compleet te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Bespreek je onvrede of klacht eerst met ons, komen wij er samen niet uit?
Dan kunnen we contact opnemen met Klachtenportaal Zorg via het telefoonnummer 0228-322205 of per e-mail op info@klachtenportaalzorg.nl of we kunnen het klachtenformulier op de website www.klachtenportaalzorg.nl invullen.
Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren door inhoud en advertenties te personaliseren, onze website te optimaliseren en het verkeer te analyseren.